ד"ר אלרעי פרייס: "נמליץ לפתוח את מערכת החינוך באופן דיפרנציאלי"

אבי יעקב No Comments on ד"ר אלרעי פרייס: "נמליץ לפתוח את מערכת החינוך באופן דיפרנציאלי"

ראש שירותי בריאות הציבור, ד"ר שרון אלרעי פרייס התייחסה לפתיחת מערכת החינוך: "נמליץ לפתוח את מערכת החינוך בזהירות ובאופן דיפרנציאלי ורק במקומות עם תחלואה נמוכה" | עם זאת, אמרה פרייס: "חייבים להאריך את הסגר לפחות עד יום ראשון"

כיתה • אילוסטרציה
21:33
27.04.24
בנצי לייזרוביץ No Comments on ביתר עילית: בית כנסת עלה באש; בנס לא היו נפגעים

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות, ד"ר שרון אלרעי פרייס מעדכנת כי במשרד הבריאות ימליצו על פתיחה זהירה של מערכת החינוך: "אנחנו מנסים אחרי שבועות של סגר להגיד מה כן ולא רק מה לא. נמליץ לפתוח את מערכת החינוך בזהירות ובאופן דיפרנציאלי ורק במקומות עם תחלואה נמוכה. לא יהיה מצב שכל המסחר וטיפולי 1 על 1 ייפתחו ביחד". את הדברים אמרה בראיון לגלי צה"ל.

פרייס הוסיפה והסבירה: "אי אפשר לפתוח את כל הכיתות ביישוב ירוק. גם אם התחלואה נמוכה, היא קיימת. אם הציפייה היא שביום ראשון, כשנצא מהסגר, ייפתחו עבודה ללא קהל, כל המסחר וחלקים מהחינוך – זו ציפייה לא אפשרית".

אלרעי פרייס הביעה תמיכה בהארכת הסגר: "חייבים להאריך את הסגר לפחות עד יום ראשון. אנחנו עם כמעט 8,000 מאומתים היום, ועוד לא רואים ירידה וודאית בחולים הקשים והקריטיים".

פרויקטור הקורונה, פרופ' נחמן אש התייחס התייחס לאפשרות של חיסון כל האוכלוסייה באופן אקראי: "מעריך שההחלטה על פתיחת החיסונים לכל הגילים (16+) תתקבל היום. זה שאין לך נוגדנים בבדיקה סרולוגית לא אומר שאתה לא חסין". כך אמר בראיון לכאן רשת ב'.

השר לנושאים אסטרטגיים, מיכאל ביטון אמר בראיון לגל"צ, כי "יכול להיות שנבקש להאריך את הסגר למוצ"ש בחצות".



0 תגובות